Tactic Air Drone Recensioner Pris Fakta

Share on LinkedIn

Flygfotografering var verkligen svårt för några år sedan, om du hade filmen som hobby. Under tiden, tack vare vissa drönare på marknaden, är detta mycket möjligt. De flesta modeller erbjuder dock inte de villkor du kan förvänta dig av en drone. Antingen för att de ger en alltför kort batteritid, eller så är filmkvaliteten inte den bästa. Tactic Air Drone kombinerar båda funktionerna och ger ännu mer. Det tar bra flygfoton och används därför för många ändamål. Vi vill presentera dig i detalj nedan, så att alla kan få sin egen bild av henne.

Vad är Tactic Air Drone?

Den här dronen är en mobil enhet som enkelt tar flygfotografering och har en 4K-kamera ombord för att ta de bästa bilderna. Den kan praktiskt vikas så att den enkelt kan tas och redo för användning. Produkten erbjuder också en appkontroll som inte kan vara enklare. Vissa drönare är svåra att använda med en kontrollenhet som är helt olämplig för nybörjare, vilket skrapar dronen på något sätt. Dronen med 4K-kamera som erbjuds här erbjuder allt som även nybörjare kan använda mycket bra för sina inspelningar. Den erbjuder också många funktioner, inklusive funktionen Intelligent följ mig, som gör att drönaren kan följa filmen utan direkt kontroll och mycket mer.

Vilka är funktionerna för Tactic Air Drone-kvalitet?

Drönan skiljer sig väsentligt från andra modeller, med vilka du bara kan flyga och ta saker. Modellen som erbjuds här är hopfällbar så att du kan ta den med dig var som helst. Dessutom spelar den in med en 4K-kamera i bästa kvalitet. Programmet "Följ mig" tillåter den fria fotografens läge. En dubbelkamera och bild-i-bild-skärmen gör en bra översikt möjlig. Dessutom finns det en smart gestigenkänningskontroll som gör ett utmärkt jobb förutom app-kontrollen. Inspelningar med en batteriladdning är möjliga i upp till 20 minuter. Vissa konkurrerande produkter håller mycket kortare här. I grund och botten är detta en mycket kvalitativ enhet som verkar förberedd för alla uppdrag.

Tactic Air Drone-betyg och rekommendation

För några år sedan var drönare svåra att ta sig till eller praktiskt taget ovärderliga. Samtidigt är de ganska överkomliga och drönaren här är en toppmodell, som erbjuds nästan till ett löjligt pris. Eftersom den kan flyttas via appkontroll är den lämplig för både nybörjare och avancerade. Bara de som gillar att göra bra bilder från luften. Dessutom ger den inbyggda 4K-kameran bra bilder, med vilka du kan stänga av videor mycket bra. Det faktum att den har en balanserad styrmotor, den är lätt att hantera och gör jämna bilder utan att rycka. Du kan använda dem i 20 minuter innan de landar automatiskt utan skada. Från vår sida finns det en rekommendation för drönan inklusive 4K-kamera.

Här direkt till det aktuella erbjudandet! *

Allmänna Tactic Air Drone åsikter

Vi sökte också efter åsikter från användare som redan hade provat produkten. Vi hittade mestadels positiva feedback, som berömde drönan mycket och satte deras färdigheter i förgrunden. De flesta var glada över den inbyggda 4K-kameran, som ingen annan drone kan matcha. Filmbilderna är alla mycket bra och därför en fest för ögonen i videor och klippta bilder. Oavsett om det var bröllop, fest eller annan händelse - drönan togs alltid mycket gärna av användarna för att fånga allt så bra som möjligt. På grund av deras enkla kontroll är både nybörjare och avancerade drone-användare glada och rekommenderar dem gärna.

Varför behöver jag den här drönaren?

Drönaren riktar sig till alla som vill köpa en Air Drone, men som inte vill ta till kort batteritid, än mindre dålig bildkvalitet. Du vill inte kompromissa. Och det spelar ingen roll om det är en drönare-nybörjare eller någon som redan hade den ena eller den andra modellen i bruk. Såväl unga som gamla kan hantera produkten lika bra, eftersom den inte heller har några komplicerade kontroller. App-kontrollen förstås av alla, vilket är ännu bättre för dem som är intresserade av modellen. Du får bra bilder med 4K-kameran och kontrollerna är enkla. Här kan du få tillgång till vem som förväntar sig kvalitet.

Var kan jag köpa Tactic Air Drone?

Det bästa sättet att köpa drönan direkt från tillverkaren. Endast här kan du också anta att du får dem till ett rimligt pris. Det praktiska är att tillverkaren från tid till annan ger specialerbjudanden som kan användas till hans fördel. För då finns det oftast fler enheter till ett rabatterat pris. Detta är särskilt praktiskt om du behöver ett alternativ efter 20 minuters löpning för att ta fler bilder. På grund av det låga priset är köp av flera enheter helt motiverat. Något att beställa: Detta går lätt av och är ganska enkelt. Några dagar senare kommer paketet till och med till ytterdörren. Lika enkelt är betalningen. Det är riskfritt och därför mycket tillmötesgående för köparen.

Tactic Air Drone - Tekniska fakta

Här kommer vi igen till de tekniska egenskaperna hos drönaren:

• App-kontroll som är lätt att förstå
  • Kamera med 4K inspelningskvalitet
  • Lätt att använda
  • Stillbildsupplösning på 4096 x 3072 pixlar
  • 120 ° betraktningsvinkel
  • 20 minuters batteritid
  • Kan enkelt fällas upp

Det är en toppmodell med sina tekniska funktioner, som är mycket populär även av proffs. Eftersom den kan vikas kan alla skador uteslutas eftersom det inte är så svårt. Sammantaget är det en modell som man rekommenderar.

Vem är leverantören av produkten?

Leverantören är ett företag som har följande adress: Hyper Sls Ltd. 7 / F, Grande-byggnaden 398-402 Kwun Tong Road Kowloon, Hong Kong Hemsida: https://hyperstech.com * Leverantören tillhandahåller också en e-postadress som kan användas för support: support@hyperstech.com. Så du strävar alltid efter att träffa kunden.

Lista över källor och ytterligare länkar

Ryan

Om författaren

När det gäller tekniska nyheter eller gimmicks som du kan använda till din fördel är Ryan handeln. Han är mycket intresserad av artiklarna i divisionen och gillar därför att rapportera om nyheter på marknaden. Han testar också delarna omedelbart och sätter dem under stress. Därför kan han spela in sin djupgående kunskap i relevanta artiklar. Förresten, han är alltid uppdaterad om den senaste utvecklingen, till exempel nyheterna på nya mässor, och vet hur hanterar olika moderna system. Det är därför han är vår expert på prylar.

EN -- DE -- IT - NL - SE - PT - NO

* Affiliate Link